rab bożyj rab bożyj
247
BLOG

Dowcip geopolityczny z morałem.

rab bożyj rab bożyj Gospodarka Obserwuj notkę 1

Dowpcip zasłyszany na stacji benzynowej:

Dzwoni Fidel Castro do Chruszczowa:

- Dzień dobry, towarzyszu przywódco wolnego świata. Potrzebujemy pomocy. Natychmiast prześlijcie pół miliarda dolarów.

- OK, Bibi. Masz załatwione, juz wydałem dyspozycje.

- Prześlijcie nam jeszcze tak ze 150 tysiecy sześciocalowych pocisków burzących i jakiś milion amunicji strzeleckiej. Mieliśmy duże rozchody.

- OK, Bibi. Masz załatwione, właśnie kazałem rozpuścić trochę wojska.

- Jeszcze tylko jedna sprawa. Przyślijcie nam dwadzieścia najnowszych myśliwców bombardujących.

W słuchawce rozlega się ryk śmiechu

- Towa... Barrack, słuchaj!!! Czy ty aby nie chcesz mnie zniesławić?!!! Natychmiast przestań!!!

- Dobra , Bibi, nie wściekaj się. Ja tylko pomyślałem, skąd ci Polacy wezmą F 16.

 

Głupie? Głupie.

Ale, mówią, najlepszym sposobem utrzymania kochanki, jest założyć dla niej firmę. Prowadząc własny interes i sama na waciki zarobi, i nie będzie miała czasu na głupie pomysły. A i fochy wyładuje nie na tobie, tylko na podwładnych.

 

 

 

rab bożyj
O mnie rab bożyj

Niepiśmienny. Pochwytałem koncepta od księdza Bohomolca i tym baki świecę Large Visitor Globe Dobra, teraz Was widzę. Całą dwudziestkę :). Kierownik stołówki poleca: Dziewczyny bez zęba na przedzie. Podgaje; Polnische Wirtschaft. Wzorce osobowe na trudne czasy; Spelunka. Poziom przekazu, a skuteczność wobec targetu; Wojny owadów, wojny ludzi. I maja na Ziemiach odzyskanych; Analiza. Poliytkal fikszyn bliskiego zasięgu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka