rab bożyj rab bożyj
587
BLOG

Zwracam honor. Przed katedrą w Kolonii.

rab bożyj rab bożyj Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 14

We wczorajszej notce zawarłem opinię, że polska policja jest źle wyszkolona, bo funkcjonariusze używają broni zbyt często, zbyt nerwowo i nieumiejętnie. Od wczoraj dowiedziałem się jednak rzeczy, które jasno wskazują, że byłem w błędzie.

Dowiedziałem się, że podczas zabaw sylwestrowych w niemieckiej Kolonii kilkadziesiąt kobiet padło w publicznych miejscach ofiarą napaści seksualnej, ze strony tłumu islamskich imigrantów, zaś policja niemiecka nie interweniowała.

Zwracam honor. Źle wyszkolona jest policja niemiecka

rab bożyj
O mnie rab bożyj

Niepiśmienny. Pochwytałem koncepta od księdza Bohomolca i tym baki świecę Large Visitor Globe Dobra, teraz Was widzę. Całą dwudziestkę :). Kierownik stołówki poleca: Dziewczyny bez zęba na przedzie. Podgaje; Polnische Wirtschaft. Wzorce osobowe na trudne czasy; Spelunka. Poziom przekazu, a skuteczność wobec targetu; Wojny owadów, wojny ludzi. I maja na Ziemiach odzyskanych; Analiza. Poliytkal fikszyn bliskiego zasięgu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka